خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

رفع موانع بازار سنتی نیازمند همکاری مدیران استانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۲۵

رئیس شورای شهر قزوین گفت: اجرای طرح جامع ایمن‌سازی بازار سنتی قزوین با موانع جدی از سوی میراث فرهنگی روبه‌روست که در این موضوع مدیران استانی باید تدبیری اساسی برای برطرف نمودن این مشکل بیاندیشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرمانی با اشاره به اینکه بازار سنتی و تاریخی از سرمایه‌های بزرگ شهر و استان قزوین محسوب می‌شوند، تصریح کرد: اجرای طرح جامع ایمن‌سازی بازار سنتی قزوین با موانعی از سوی میراث فرهنگی روبه‌رو شده‌است که در این خصوص مدیران استانی باید تدبیری برای رفع این مشکل بیاندیشند که این طرح هر چه سریع‌تر به منزله اجرا برسد.

رئیس شورای شهر قزوین اظهار کرد: با این وجود باید بتوانیم با تعاملات بین دستگاهی معضلات عدم ایمنی در بازار سنتی را برطرف کنیم؛ در غیر این صورت کسبه و مردمی که از بازار سنتی استفاده می‌کنند، در صورت بروز حوادثی مانند آتش‌سوزی و حریق دچار آسیب جدی می‌شوند.

فرمانی همچنین اضافه کرد: در حضور وزیر میراث فرهنگی نیز عنوان شد که باید دفاع از منافع سازمانی در جهت خدمت به مردم باشد و اگر گاهی دفاع از منافع سازمانی منجر به فقل کردن کار مردم می‌شود، قطعاً باید در آن منافع شک کرده و بازنگری اساسی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد : بخش‌هایی از مجموعه بازار سنتی قزوین نیز به شکل اوقافی است به همین خاطر باید برای اجرای طرح ایمن‌سازی بازار سنتی تعامل همه‌جانبه‌ای بین شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و سازمان اوقاف و امور خیریه شکل بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز