خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد:

اجازه حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان های قزوین را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۶۶

رئیس شورای شهر قزوین گفت: اجازه حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان های شهر قزوین را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حکمت الله داودی عصر شنبه در جلسه علنی شورای شهر قزوین اظهار کرد: ممکن است بر اثر مرور زمان در تابلویی اسمی یا بخشی از نام شهدا پاک شده باشد که به معنای حذف نیست و فعالین فضای مجازی، اطلاعات نادرستی به برخی از شهروندان ارائه می‌ دهند که ناراحتی و نگرانی آنها را فراهم آورده اما جای نگرانی نیست.

وی افزود: در شورای پنجم دو نفر به عنوان برادر و خواهر شهید هستند که قطعا اجازه نخواهند داد در قزوین مانند تهران اتفاق حذف نام شهدا رقم بخورد که دیگر اعضای شورای شهر هم یقینا پای این کار هستند و اجازه نخواهند داد.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: موضوعی از سال های گذشته وجود داشته و به عناوین مختلف و به مرور زمان مطلبی از شهدا حذف شده که دلیل بر حذف نام آنان نیست.

به گزارش ایلنا، در برخی رسانه‌های استان قزوین بیان شده بود که در فضای مجازی تصویر تابلوهایی از شهر قزوین منتشر شده که عنوان شهید از آنها حذف شده است.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی، عضو اصولگرای شورای شهر قزوین در تذکر کتبی به رئیس سازمان زیباسازی شهرداری، خواستار دقت نظر جدی در این زمینه شده بود که حکمت الله داودی رئیس شورای شهر قزوین در جلسه امروز حذف نام شهدا را تکذیب کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز