خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر قزوین بیان کرد:

ایلنا از صادق ترین خبرگزاری‌ها در انعکاس اخبار است/ اتهام دروغگویی به خبرنگاران سزاوار نیست

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۹۳

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: خبرگزاری ایلنا از صادق ترین خبرگزاری ها در انعکاس اخبار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده منیره قوامی شامگاه پنجشنبه در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین و خبرنگاران این خبرگزاری اظهار کرد: خبرنگاران باید اخبار و موضوعاتی که رخ می‌دهد را تحلیل کنند و دنبال حقایقی باشند که اتفاق می‌افتد.

وی افزود: پشت درهای بسته تصمیماتی اخذ می‌شود که حق مردم است، بدانند حقیقت این تصمیمات چیست و خبرنگاران باید پیگیر کشف حقایق باشند.

عضو اصلاح طلب شورای شهر قزوین ادامه داد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین از صادق ترین خبرگزاری های استان قزوین است که نسبت به انتشار سریع و صحیح اخبار اقدام می‌کند.

قوامی ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین اضافه کرد: مردم به خبرنگاران و انعکاس اخبار آنها نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: برخی اوقات به خبرنگاران به دلیل اینکه خبرشان به مذاق برخی خوش نمی‌آید، مورد بی‌مهری و ظلم واقع می‌شوند و متهم به دروغگویی می‌شوند .

این مسئول اذعان کرد: در جلسه اخیر شورای شهر حق خبرنگاران نبود که از سوی برخی اعضای شورای شهر متهم به دروغگویی شوند و به آنان بی احترامی شود.

عضو شورای شهر قزوین افزود: بی تدبیری ها و  دخالت‌های نابجا و بی مورد برخی موجب بروز جنگ و جدال‌های سیاسی در قزوین شده و تیشه به ریشه استان زده است.

قوامی مطرح کرد: کسانی که تصمیمات دیگران را می‌پذیرند تقصیرشان کمتر از کسانی نیست که  دخالت نابجا می‌کنند.

وی افزود: چرا باید از هزینه عمران و آبادانی برای ورزش قهرمانی هزینه شود فکر می‌کنم مردم هم راضی نباشند و آه و ناله آنان پشت سر ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز