خبرگزاری کار ایران

برپایی یازدهمین نمایشگاه دام و طیور در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۷۳۷

نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته قزوین با حضور جمعی از مسئولان در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی این استان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ۳۴ مشارکت کننده از استان‌های تهران، البرز، گیلان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مازندران، قزوین، مرکزی، اصفهان و گلستان تولیدات و محصولات خود را در این نمایشگاه به مدت چهار روز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

نمایشگاه تخصصی نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این مراسم گفت: پرورش دام و طیور و آبزیان یکی از مهم ترین رشته های فعال کشور بوده که نقش اساسی را در ایجاد اشتغال و تأمین مواد غذایی مردم ایفا می کند.

احمد خورگامی افزود: استان قزوین به سبب ویژگی های جغرافیایی از موقعیت فوق العاده‌ای در حوزه صنعت دام و طیور برخوردار بوده و به عنوان صنعتی پویا در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها بستر بسیار مناسبی را به منظور معرفی جایگاه این صنعت به صورت جامع و در تمامی سطوح فراهم می کند.

خورگامی گفت: هدف از برپایی این رویداد اقتصادی‌ ارایه توانمندی‌های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانال‌های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان است.

وی ادامه داد: ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل ها و آنزیم ها، تجهیزات مرغداری، دستگاه های جوجه کشی، سیستم‌های تهویه مختص مرغداری و سالن های گلخانه ای از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: ارائه آخرین دستاوردهای مشارکت کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در راستای ارتقاء کیفیت، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد های کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت های اقتصادی شرکت کنندگان، شناخت نیازهای مشتری، بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان و ... از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور و صنایع وابسته از ۳ لغایت ۶ آبان ماه برپاست و مردم استان می توانند همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از آن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بازدید کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز