خبرگزاری کار ایران

از فردا به مدت سه روز ؛

نمایشگاه تخصصی دام و طیور در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۶۳

نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 3 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار و تا ششم این ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، احمد خورگامی با اعلام این خبر تصریح کرد: پرورش دام و طیور و آبزیان از مهم‌ترین رشته‌های فعال در کشور بوده و نقش اساسی را در ایجاد اشتغال و تأمین مواد غذایی مردم انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین به لحاظ دارا بودن دشتی پهناور و موقعیت جغرافیایی ویژه، قسمت قابل توجهی از صنایع مرتبط با دام، طیور و آبزیان را در خود جای داده که این پتانسیل علاوه بر تأمین نیاز‌های خود استان، بخشی از نیازهای استان‌های همجوار را نیز تأمین می‌کند.

خورگامی همچنین اعلام کرد: نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته قزوین از  ۳ تا ۶ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه  ۳۴ مشارکت کننده از استان‌های مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، عنوان کرد:این استان‌ها شامل تهران، البرز، گیلان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مازندران، قزوین، مرکزی، اصفهان و گلستان  بوده که تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل نمایشگاه قزوین با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان گفت: شرکت کنندگان در زمینه‌های مختلفی چون ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل‌ها و آنزیم ها، تجهیزات مرغداری، دستگاه‌های جوجه کشی، سیستم‌های تهویه مختص مرغداری و سالن‌های می‌کنند.

خورگامی همچنین خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته در روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز