خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

امکان تعطیلی مدارس قزوین در هفته آینده به علت شیوع آنفلوانزا

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۷۹

استاندار قزوین از امکان تعطیلی مدارس در هفته بعد خبر داد و گفت: برای تعطیلی واحد‌های آموزشی به علت شیوع آنفلوانزا ، هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد مهدی اعلایی در ستاد کرونای استان قزوین و با اعلام این خبر تصریح کرد: در حال حاضر تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفلوانزا در دستور کار نیست، اما در صورت تداوم این روند برای تعطیلی واحد‌های آموزشی در هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار قزوین تاکید کرد: حتما مردم دستور العمل‌های بهداشتی را جدی گرفته و همچنین دستگاه‌های متولی نیز بایستی نسبت به توزیع دارو‌های ویژه این بیماری توجه زیادی کنند.

اعلایی ضمن تاسف از کمبود برخی اقلام‌ دارویی اظهار کرد: در شرایط کنونی با کمبود برخی اقلام دارویی مانند سرم و آنتی بیوتیک در کشور و استان قزوین مواجه شده‌ایم و مردم نباید برای هر درمانی بویژه سرماخوردگی از آنتی بیوتیک استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به اینکه قدرت واگیری این بیماری زیاد است، عنوان کرد: باید مراقب کودکان باشیم تا بیماری خود را به بزرگسالان انتقال ندهند.

استاندار همچنین خاطر نشان کرد: والدین دانش آموزان هم چنانچه متوجه بیماری آنفلوانزا در فرزندان خود شدند برای حفظ سلامت فرزندان خود و دیگران از رفتن به مدرسه آن‌ها جلوگیری کرده و نگران غیبت نباشند، زیرا همراهی لازم از سوی آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز