خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان خبر داد؛

تشکیل دبیرخانه کمیسیون تحول اداری

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۵۲

در راستای اصلاح نظام اداری و نقشه راه ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید، دبیرخانه کمیسیون تحول اداری آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حوزه منابع انسانی، مهم‌ترین بخش سیستم اداری است، گفت: بررسی تحولی درزمینه نیروی انسانی ازاهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از کرمان، جهانگیری افزود: اصلاح نظام اداری در صورتی محقق می‌شودکه مشارکت همه جانبه در عرصه تعلیم و تربیت به یک فرهنگ تبدیل شود.

رئیس کمیسیون تحول اداری آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شناخت منابع درون و برون سازمانی آموزش و پرورش، می‌تواند بسیاری از مشکلات این دستگاه عظیم را مرتفع کند.

وی ضمن تاکید بر اصلاح قوانین بودجه خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن بودجه در آموزش وپرورش نیازی ضروری است.

همچنین مدیرکل دفترمنابع انسانی وتحول اداری استانداری کرمان در این جلسه بابیان اینکه آموزش و پرورش پرچم دار تحول و اصلاح فرایند‌ها در بین دستگاهای دولتی است، گفت: آموزش و پرورش می‌تواند الگوی تحول اداری برای همهٔ دستگاه‌های دولتی باشد.

محمود وفایی با اشاره به اینکه نقشه راه اصلاح نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری ومستند به قانون است، اظهار داشت: این نقشه مستلزم دوشرط کافی و لازم است.

وی افزود: شرط لازم نقشه راه است، اما شرط کافی اعتقاد و باور به اجرای تحول، درنظام اداری است که این شرط در آموزش و پرورش متبلور است.

دبیرخانه کمیسیون تحول اداری آموزش و پرورش استان کرمان با ۵محو درقالب ۳۰برنامه عملیاتی تشکیل شد.

برنامه مهندسی و نقش ساختاری دولت، برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی ادارت، برنامه خدمات عمومی درفضای رقابتی، برنامه مدیریت نیروی انسانی وبرنامه صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و نظارت و ارزیابی از پنچ محور مهم کمیسیون تحول اداری آموزش و پرورش استان کرمان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز