خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال جاری؛

بیش از هفت هزار تن کالای اساسی در قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۹۴

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 7 هزار و ۱۵۱ تن کالای اساسی با قیمت تنظیم بازار برای نیمه اول سال جاری در بازار این استان عرضه شده است.

به گزارش ایلنا، سید ابوطالب مهدویان با اعلام این خبر افزود: این کالاها شامل 3 هزار و ۱۶۱ تن برنج، 3 هزار و ۱۹۴ تن شکر، ۵۰۳ تن مرغ و ۲۹۳ تن گوشت منجمد بوده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: این کالاها با هدف ثبات در قیمت‌ها و تعادل در بازار محصولات با نرخ مصوب از طریق فروشگاه‌‍‌های زنجیره‌ای و کاسبان امین در بازار استان قزوین عرضه شده است.

مهدویان بیان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند برای دسترسی آسان و سریع به کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار به اپلیکیشن‌های خرید آنلاین در استان قزوین مراجعه کنند.

به گفته این مسئول، آمارهای خرید محصولات اساسی در سه ماهه تابستان سال جاری نشان داده که میزان تولیدات استان بیش از نیاز استان بوده و مشکلی از نظر تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: عرضه مناسب کالا و پاسخ به تقاضای بازار با هدف تامین و تولید پایدار کالاها و محصولات اساسی از اولویت‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز