خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد ؛

بیمارستان‌های مشهد ملزم به پذیرش بیماران اورژانس داخلی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۴۴

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی ملزم به پذیرش بیماران اورژانس داخلی هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایوب توکلیان در حاشیه نشست بررسی اورژانس‌های بیمارستانی گفت: با پذیرش متناسب بیماران داخلی در سطح شهر بین بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، می‌توانیم خدمت رسانی بهتری در اورژانس‌های بیمارستان داشته باشیم.

وی افزود: مدیریت هوشمند توزیع بیماران بین بیمارستان‌ها براساس ضوابط و دستورالعمل ها، در دستور کار قرار دارد؛ چون می‌تواند از ازدحام یک طرفه برخی بیمارستان‌ها جلوگیری کند.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی نیز در حال اجرا است که مواردی شامل تریاژ، رعایت موازین کنترل عفونت و شرایط مناسب بهداشتی، تجهیزات و دارو‌های مصرفی و متناسب بودن نیروی انسانی در بازدید‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 توکلیان بیان کرد: همچنین بیمارستان‌ها ملزم هستند شرایط کیفی و ایجاد انگیزه در کادر درمان شاغل در مرکز درمانی را در دستورکار قرار دهند تا نیروی اورژانس در بهترین شرایط ممکن بتواند به ارائه خدمات با کیفیت به بیماران بپردازد.

وی با تاکید بر بهبود شاخص‌ها در شش ماهه اول، تصریح کرد: اقدامات و برنامه ریزی‌ها برای بهبود هرچه بیشتر خدمات برای مراجعین در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم این شاخص‌ها را بیش از پیش ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز