خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مطرح کرد؛

صدور مجوز رایگان برای سرویس مدارس در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۴۷

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امسال برای اولین بار گواهی صلاحیت سرویس مدارس برای والدین دانش آموزان به صورت رایگان صادر می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای  شهر مشهد در این خصوص اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم خانواده ها در ابتدای سال تحصیلی سرویس مدارس است و خیلی از خانواده ها خودشان رفت وآمد فرزندشان را به عهده می گیرند و برخی دیگر به دلیل مشغله مجبورند از سرویس مدارس استفاده کنند.

وی افزود: در مصوبه سرویس مدارس امسال یک تبصره اضافه کردیم و بر اساس آن مجوز برای خودروهای والدین دانش آموزانی که فرزند خود و همکلاسی های آنها را به مدرسه می رسانند به صورت رایگان صادر می شود و از متقاضیان دیگر مبلغ مختصری دریافت می شود.

فرهمندی گفت: امسال نسبت به سال گذشته با توجه به افزایش نرخ سرویس مدارس، استقبال بیشتری از سوی شرکت ها و راننده ها برای سرویس مدارس وجود دارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تصریح کرد: ۴۵ شرکت مجری حمل و نقل دانش آموزان و ۶۰۰ خودرو در سامانه سپند ثبت نام کرده اند که تا کنون ۴۰۰ خودرو تاییدیه دریافت کرده اند و بقیه در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز