خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استان:

معرفی ۲۳۳ کارمند متخلف آذربایجان غربی به کمیته تخلفات/جلوگیری از استرداد ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار دستگاه های اجرای استان به خزانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱۴۶

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بررسی ۷۲ فقره پرونده با تخلفات اداری در این نهاد از مهر سال گذشته تا مهر امسال گفت: در قالب این پرونده‌ها، ۲۳۳ کارمند به کمیته تخلفات معرفی شده اند‌.

به گزارش ایلنا، روح الله محبوبی در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل این سازمان با بیان اینکه کشف جرم از جمله مهمترین وظایف سازمان بازرسی است، افزود: از مهرماه سال گذشته تا مهرماه امسال ۷۲ پرونده در حوزه تخلف اداری  مورد بررسی قرار گرفته و در این قالب ۲۳۳ نفر به هیات تخلفات اداری معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت ۲۵ پرونده منجر به کشف جرم در استان تشکیل شده  و ۶۹ کارمند خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این راستا طی ماه‌های گذشته از بازگشت یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار ادارات استان از سال مالی گذشته جلوگیری شد، ادامه داد: با ورود سازمان و همچنین همکاری برخی نهادها از جمله استانداری، این اعتبار جذب و در اجرای طرح‌های عمرانی استفاده شد.

محبوبی یادآور شد: از این میزان، بیشترین اعتبار مربوط به بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود البته دستگاه‌های دیگری هم بودند که از جمله آنها می‌توان به راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و آب و فاضلاب اشاره کرد.

وی همچنین از فعال شدن شورای معادن در آذربایجان غربی با پیگیری‌های سازمان بازرسی خبر داد و گفت: این شورا تعطیل شده بود لذا نامه هشداری داده و تذکر دادیم پس از آن، شروع به کار کرد.

مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی تاکید کرد: درخواست ما، انجام هر سه فرایند استخراج، فرآوری، فروش و رسیدن سود آن به استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز