خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

نرخ بلیت اتوبوس از آذربایجان غربی برای اربعین مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۰۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: هزینه تهیه هر بلیت برای اتوبوس‌های معمولی از ۲۴۵ تا ۴۰۳ هزار تومان و اتوبوس‌های وی‌آی‌پی از ۳۵۹ تا ۶۲۸ هزار تومان تا مرز مهران تعیین شده است.

پیمان آزمون در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه پایانه‌های مسافری استان آماده انتقال زائران اربعین حسینی هستند اظهار داشت: ۹ پایانه مسافری در مراکز شهرستان‌های استان فعالیت خود را برای انتقال زائران اربعین حسینی به مهران و ۵ پایانه نیز برای انتقال زائران به مرز تمرچین آغاز کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی،از آغاز طرح سفر اربعین با اتوبوس‌ها به‌صورت رسمی از ۱۴ شهریور خبر داد و بیان کرد: امروز یک هزار زائر اربعین به صورت رایگان از ترمینال ارومیه به مرز تمرچین انتقال داده می شود.

وی هزینه بلیت اتوبوس‌های اربعین را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: هزینه تهیه هر بلیت برای اتوبوس‌های معمولی از ۲۴۵ تا ۴۰۳ هزار تومان و اتوبوس‌های وی‌آی‌پی از ۳۵۹ تا ۶۲۸ هزار تومان تا مرز مهران و ۲۵ تا ۱۲۰ هزار تومان برای مرز تمرچین تعیین شده است.

وی از  رصد گشت‌های اربعین به‌صورت ساعته در محورهای مواصلاتی خبر داد و بیان کرد: جابجایی زائران اربعین از شهر‌های استان به مرز مهران و تمرچین  تا آخر شهریور ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز