خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته وحدت؛

آیین و آداب رسوم اقوام ایرانی در قزوین به نمایش گذاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۵۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین از برگزاری جشنواره اقوام ایرانی و نمایشگاه صنایع دستی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به جشنواره اقوام ایرانی گفت: جشنواره اقوام ایرانی به مناسبت هفته وحدت  از هجدهم تا بیست و دوم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین افزود: این جشنواره با هدف معرفی و نمایش آداب و رسوم و آیین‌‌های ویژه اقوام ایرانی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در کنار این جشنواره، نمایشگاه صنایع ‌دستی و سوغات و هدایا با حضور  99 مشارکت کننده از استان‌های قزوین، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز برگزار خواهد شد.

این مسئول ضمن اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه تصریح کرد: این جشنواره و نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های مشارکت کننده نمایشگاه، معرفی توانمندی‌های مناطق مختلف کشور در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ آداب و سنن مناطق استان‌های مشارکت کننده برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین برنامه‌های موسیقی سنتی قوم‌های مختلف کشور، موسیقی محلی، نمایش‌های آیینی اقوام و شاد نیز در مدت برگزاری این جشنواره و نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افزود: این جشنواره و نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید عموم و همشهریان گرامی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز