خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی قزوین اعلام کرد؛

ارسال مرغ از قزوین به دیگر استان ها با هدف تنظیم بازار

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۱۸

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مابقی مرغ کشتار شده شامل ۱۳۲ تن با هدف کمک به تنظیم بازار استان‌های دیگر به تهران و البرز ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  قزوین، مجید رحمانی  با اعلام این خبر گفت: میزان مرغ کشتار شده معادل ۲ هزار و ۴۷۴ تن بوده که از این میان ۲ هزار و ۳۴۲ تن به بازار استان قزوین عرضه شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارکرد: یک میلیون و ۲۳۰ هزار قطعه مرغ در شهریور ماه جاری کشتار و برای تامین سبد غذایی خانوار به بازار این استان عرضه شده است.

رحمانی با بیان اینکه میانگین توزیع مرغ در استان برای ماه شهریور ۹۴ تن در روز بوده است، عنوان کرد: علاوه بر ارسال مرغ کشتار شده به استان‌های دیگر، یک میلیون و ۵۰۲ هزار قطعه مرغ زنده نیز با توجه به مازاد تولید به استان‌های تهران، البرز، گیلان، مرکزی، سمنان، همدان و آذربایجان شرقی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۳۰هزار قطعه مرغ در قزوین کشتار و به بازار عرضه شد تصریح کرد: یک میلیون و ۲۳۰ هزار قطعه مرغ در شهریور ماه جاری کشتار و برای تامین سبد غذایی خانوار به بازار این استان عرضه شده است.

 معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در جامعه مورد غفلت واقع شده استفاده از مرغ سایز با وزن بین یک هزار و ۶۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم است که در این راستا باید فرهنگسازی لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز