خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

اختصاص تسهیلات به منازل زلزله زده کوهرنگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۲۱۹

استاندار چهارمحال و بختیاری از پرداخت تسهیلات جهت باز سازی منازل زلزله زده شهرستان کوهرنگ خبرداد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری در دیدار با رئیس بنیاد مسکن کشور اظهارداشت: رئیس بنیاد مسکن برای چندمین بار به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند و از زمان وقوع زلزله و سیلاب در استان، حضور مستمری در این مناطق داشته است.

وی افزود: جهت بازسازی منازل مناطق زلزله ‌زده، تسهیلات مرحله دوم در حال پرداخت است و در این زمینه با بانک‌های عامل رایزنی شده است که حضور میدانی رئیس بنیاد مسکن در این زمینه موثر بوده است.

حیدری خاطر نشان کرد: در خصوص سیلاب تابستان امسال استان  مقرر شده است با همکاری بنیاد مسکن بخشی از اعتبارات و تسهیلات به مردم پرداخت شود.

وی یادآور شد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت مسکن برای مردم و برنامه دولت سیزدهم در این زمینه، در بخش ساخت واحدهای طرح ملی مسکن برای نیازمندان و مردم به ویژه در روستاها، نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان متولی است.

به گفته وی، برای رفع موانع ساخت این واحدها نیز تصمیمات و مصوبات خوبی گرفته شده است که تمامی واحدهایی که ساخت آن هنوز آغاز نشده است براساس زمان بندی به زودی با یک حرکت جهادی و انقلابی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز