خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد ؛

استقبال سَرد گچسارانی ها از طرح اقدام ملی بنیاد مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۲۰۶

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که از طرح اقدام ملی این بنیاد در شهرستان گچساران استقبال نمی شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج علی باقری  در نشست رسانه ای گفت: در طرح اقدام ملی تولید مسکن، واگذاری زمسن جهت ساخت و ساز مسکن باید از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به اداره کل بنیاد مسکن این استان واگذار تا بنیاد مسکن اقدام به شروع ساخت و ساز کند.

وی با بیان اینکه براساس توافقات صورت گرفته، واحدهای بنیادساخت اداره کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران بوده است، اظهارداشت: در فاز یک این طرح ملی ساخت 288 واحد در دستورکار قرارگرفت و فعالیت ساخت و سازهای این واحدها از بهمن ماه 1399 شروع شده و اکنون سقف همه آن واحدها نیز زده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای مسکن استان مُصوب کرد تا کار نماکاری نیز توسط خود اداره کل بنیاد مسکن استان انجام گیرد که این کار اکنون در حال انجام و با اتمام نماکاری، واحدها در اختیار مالکان قرار می گیرد.

باقری افزود: در فاز دوم طرح اقدام ملی تولید مسکن در گچساران هم بر اساس طرح، گروه ساخت بوده که این گروه ساخت، موفق نشده و مردم  استقبال نکرده‌اند.

وی با تاکیدبراینکه اینکه فاز دوم در این طرح، ساخت منازل با چهارطبقه ولی هیچکدام از متقاضیان اقدام نکردند و اکثرا انصراف داده‌اند، یادآورشد: فاز یک طرح اقدام ملی ساخت مسکن در شهرستان گچساران 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی فاز دوم پیشرفت فیزیکی اصلا نداشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های ساخت مسکن در 478 واحد شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه 66 درصد ، در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در 16 واحد 36 درصد، در شهر چُرام مرکز شهرستان چُرام در شش واحد 32 درصد و در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا هم در 16 واحد 32 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز