خبرگزاری کار ایران

با گسترش ساختمان‌های دادگستری؛

اطاله دادرسی در قزوین کاهش پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۱۵۲

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تاسیس ساختمان‌های دادگستری در بخش‌ها و افزایش خدمات ارائه شده بدون شک در کاهش اطاله دادرسی موثر است و در نهایت رضایت مندی شهروندان را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی، آیین کلنگ زنی احداث ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش اسفرورین گفت: همه تلاش دستگاه قضایی بر این است که جامعه خدمات قضایی را در محیط مناسب و به سهولت دریافت کند و احداث ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش اسفرورین نیز در این راستا است، تا هم مشکلات همکاران و هم مراجعین از حیث ساختمان مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: زمین ساختمان جدید توسط خیرین بخش اسفرورین اهداء شده و سایر دستگاه‌های این بخش نیز در این خصوص مشارکت مجدانه‌ای داشتند و این امر جای تقدیر دارد و دستگاه قضایی استان نیز همه تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا در کمترین زمان ساختمان جدید دادگاه احداث شود.

وی بیان کرد: احداث ساختمان جدید برای دادگاه این بخش یک ضرورت بود، زیرا ساختمان فعلی در شان مردم و همکاران نیست، اما امیدواریم مردم نیز در راستای صلح و سازش در منازعات و اختلافات گام بردارند، تا در بسیاری از موارد نیاز به مراجعه به محاکم قضایی نباشد و در دهه‌های آینده نیاز به ساختمان بزرگ‌تر نباشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با گسترش فضای دادگاه بخش در راستای افزایش کادر قضایی و اداری تلاش خواهد کرد، تا با تامین نیروی انسانی بیشتر خدمات ارائه شده از سوی دادگاه نیز به سرعت و سهولت صورت گیرد.

کلنگ ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش اسفرورین در زمینی به مساحت حدود سه هزار مترمربع به زمین زده شد و روند احداث آن به زودی آغاز خواهد شد و در پایان از خیرین ساختمان دادگاه با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز