خبرگزاری کار ایران

تأکید رئیس کل دادگستری قزوین بر همکاری نهادهای مختلف برای کاهش آسیب‌های چهارشنبه پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۶۵۵

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برای کاهش آسیب‌های چهارشنبه پایان سال باید همه نهادها با هم همکاری داشته باشند تا بتوان به نتیجه رسید، البته به دلیل اینکه این اقدانات در طول زمان و در گستره زیادی شکل گرفته، اصلاح آن‌ها به گونه‌ای که به آسیب کمتر منجر شود هم زمان‌بر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی در ششمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: امنیت، اولویت اول هر جامعه است، مواردی که به حوادث چهارشنبه آخر سال منجر می‌شود برگرفته از اعتقادات خرافی بوده که از گذشتگان به جامعه ما رسیده و مبتلا به آن هستیم و در نتیجه حوادث آن دامن گیر جامعه می‌شود و آسیب‌هایی را وارد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: باید کارهای کارشناسی را به طور دقیق انجام داد تا مشکلات ایجاد نشود، اما برخورد قضایی نمی‌تواند آسیب‌ها را جمع آوری کند و صرفا با عوامل آن برخورد می‌شود؛ از این رو دستگاه‌های اجرایی بویژه اصناف باید اقدام جدی داشته و افرادی که نسبت به فروش مواد محترقه اقدام می‌کنند تحت نظارت قرار گیرند.

این مقام قضایی استان افزود: در کنار اقدامات سلبی، انجام کارهای ایجابی هم ضرورت دارد، که فراهم کردن محیط‌هایی برای برگزاری جشن برای اقشار مختلف بویژه جوانان از جمله آن‌ها است تا در کنار امنیت، شادی مورد نیاز جامعه هم تامین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز