خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

اجرای دقیق مصوبات ستاد پیشگیری از وقوع جرم ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۶۶۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: لازم است مصوبات ستاد پیشگیری از وقوع جرم در زمان تعیین شده اجرایی شود تا شاهد اثرگذاری آن در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی  در سومین نشست  ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، گفت:  پیشگیری از وقوع جرم اصل مهمی است که در مسایل اجتماعی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید خروجی مناسب و محسوس داشته باشد و صرف برگزاری نشست و دادن گزارش کار فایده‌ای ندارد و لازم است مدیران ارشد هردستگاه و نهاد در این جلسات حضور فعال داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید همه دستگاه‌ها و مدیران به وظایف قانونی خود در پیشگیری از وقوع جرم عمل کنند و در این زمینه جدیت و اهتمام بیشتری داشته باشند

مقام ارشد قضایی استان قزوین بیان کرد: در قانون اساسی بر پیشگیری از وقوع جرم تاکید شده است و نباید یک مساله کوچک و کم اهمیت تلقی شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه با وقوع جرم تمام افراد جامعه دچار آسیب و مشکل می‌شوند افزود: همه ما در برابر آسیب‌هایی که به جامعه وارد می‌شود مسئول هستیم و باید مانع از وقوع آن‌ها شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز