خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

دومین نمایشگاه گل و گیاه در قزوین بازگشایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۶۱۰

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: دومین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا در پایان شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: دومین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایای سال جاری از تاریخ 28 شهریور تا 1 مهر ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین بیان کرد: مشارکت کنندگان از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان، همدان، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، یزد بوده و محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

این مسئول یادآور شد: انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای و تزئینی، انواع ادوات باغبانی شامل نهاده‌ها، کود، سم و تجهیزات باغبانی، محصولات فرهنگی، شمع، عروسک، زیورآلات سنتی، انواع دکوری و سفال از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است. 

وی یادآور شد: نمایشگاه‌های فوق در مدت برگزاری از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز