خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی قزوین خبر داد؛

حضور هنرمندان صنایع‌دستی قزوین در جشنواره ملی برند روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۹۲۷

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی قزوین گفت: هنرمندان صنایع‌دستی قزوین و آوج با معرفی و ارائه آثار تولیدی خود در جشنواره و نمایشگاه ملی برند روستایی در مصلای تهران حضور فعال دارند.

به گزارش ایلنا، سیدمیثم حصاری با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل امور روستایی و شوراهاى  استانداری قزوین و اداره‌کل میراث‌فرهنگى، گردشگرى و صنایع‌دستی، چهار غرفه از استان قزوین برپا شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی قزوین ادامه داد: در این نمایشگاه هنرمندان استان از شهرستان‌های آوج و قزوین با ارائه محصولات تولیدى خود در رشته‌های رنگرزى سنتی و گلیم‌بافى، چرم دست‌دوز، جاجیم و صنایع‌دستی روستایی حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه سوغات و محصولات کشاورزی مناطق مختلف قزوین نیز ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره و نمایشگاه برند روستایی با حضور جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان برتر محصولات برند روستایی به‌‎منظور معرفی محصولات و مناطق‌ کمتر شناخته‌شده روستایی و نیز معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه برندهاى روستایی تا تاریخ ١٤ تیرماه در مصلاى تهران در حال برگزارى است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز