خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

انجام بیش از ۶ هزار خدمت درمانی به زائران در مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۱۸۶

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی ایلام از 17 شهریور تاکنون بیش از 6400 خدمت درمانی به زائران اربعین در مرز مهران ارائه کرده است.

مهریار سلیمانی در گفت وگو با ایلنا گفت: پایگاه درمان تأمین اجتماعی از 17 شهریور در پایانه مرزی استقرار یافته و تا اول مهر در این محل خواهد ماند.

وی گفت: پایگاه درمانی این مدیریت با نزدیک به 300 نفر از کادر درمان و پرسنل اداری به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

 وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت پایگاه درمانی تأمین اجتماعی تاکنون بیش از 6400 مورد خدمت درمانی به زائران ارائه شده است، افزود: از این میزان بیش 2 هزار و 435 مورد ویزیت پزشک عمومی، 136 مورد خدمت دندانپزشکی، 649 مورد تزریقات، 431 مورد تزریقات بانوان، 80 مورد فیزیوتراپی، 101 مورد انجام آزمایشات اورژانسی و 49 مورد اعزام به مراکز درمانی صورت گرفته است.

 مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه این مرکز 24 ساعته به زائران خدمت رسانی می کند، ادامه داد: واحد داروخانه مرکز نیز توسط سازمان تامین اجتماعی کشور تجهیز شده که بیش از 9 میلیارد ریال دارو در داروخانه وجود دارد.

 سلیمانی گرمازدگی، تب، بیحالی، ضعف، اسهال و ... را بیشترین علائم مراجعه کنندگان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در اربعین سال جاری، همکارانمان از 14 استان در مرز مهران مستقر شده و با همکاری آنان توانسته ایم به مراجعان خدمات درمانی ارائه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ موردی از بیماری های واگیردار در این پایگاه مشاهده نشده است، یادآور شد: همکاران اداری ما در طول روز با توزیع آب شرب بهداشتی و سالم، نقش مهمی در کاهش گرمازدگی و رفع تشنگی زائران داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز