خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز مادر انجام شد؛

تجلیل از پرستاران و پزشکان مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۶۵

با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از پرستاران و پزشکان زن شاغل در مراکز تابعه مدیریت درمان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، صبح امروز با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام به مناسبت ولادت حضرت فاطمه( س) از پرستاران و پزشکان زن شاغل در مراکز تابعه مدیریت درمان تجلیل و تقدیر شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در حاشیه این مراسم ضمن گرامی داشت این روز به خبرنگار ایلنا ایلام گفت: روز مادر بهانه ای شد تا از پرسنل درمانی و اداری مدیریت درمان استان تجلیل کنیم.

علیرضا رمضانی افزود: گرامی داشت این مناسبت ها که ریشه در فرهنگ اصیل ما دارند پاسداشت سالها مجاهدت و خدمات مادرانی است که همواره چراغ هدایت ما هستند.

وی اظهار داشت: مادر کلمه ارزشمندی است که باید در هرحال او را پاسداشت و تکریم کرد.

وی ادامه داد: فلسفه این حضورها تقویت فرهنگ تکریم و تجلیل است و برای نهادینه شدن آن باید تلاش کرد و در راستای فرهنگ سازی گام برداریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت:   کادر درمان ما پیش قراولان خدمت رسانی به مردم و جامعه هستند و جا دارد در این روز خجسته به آنان خدا قوت مضافی بگوییم‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز