خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان:

همکاری قزوین و روسیه مدل جدیدی از اقتصاد را در منطقه ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۸۲

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: اگر بتوانیم به صورت جدی و فوری همکاری بین قزوین و روسیه را آغاز کنیم مدل جدیدی را در اقتصاد منطقه‌ای به دنیا معرفی خواهیم کرد و در بخش خصوصی این آمادگی را داریم که گروه‌های تخصصی تشکیل داده و برای شناسایی و افزایش ظرفیت‌های دو طرف دفتر بازرگانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده در نشست مشترک هیئت اقتصادی و کشاورزی روسیه با تولیدکنندگان بخش کشاورزی که صبح امروز در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: در حوزه‌های مختلف از جمله چوب و غلات، مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی و کالاهای صنعتی آماده تسهیل ارتباط و تبادل با روسیه هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد:  کشور ایران از ابتدای انقلاب مورد خشم بسیاری از کشورها قرار داشت اما با افتخار می‌گوییم موفق شدیم این تحریم‌ها را بی اثر کنیم و اقتصاد درونگرا را بوجود آوریم به طوری که سایر کشورها نسبت به این تحول مات و مبهوت هستند.

وی بیان کرد: با توجه به وجود دفترسرمایه گذاری خاری در کشور روسیه و صندوق ضمانت صادرات در ایران می‌توان تبادل اقتصادی را گسترش داد و باتوجه به امکانات شرکت شمس آذر در پایانه صادرات محصولات کشاورزی که مورد تایید مسئولان استانی است و  با ریل اختصاصی از طرف دولت و فعالیت مناسب توانسته در سطح ملی و بین الملی خوب عمل کند می‌توان برای صادرات محصولات روسیه به داخل ایران و سایر کشورها استفاده کرد.

بخشنده گفت: اگر محصولات روسیه در منطقه ویژه شمس آذر قرار گیرد فروش محصولات با سود بیشتر امکانپذیر است و صندوق ضمانت ایران تضمین لازم برای سرمایه را خواهد داد.

در این نشست 13 نفر از فعالان اقتصادی و کشاورزی کشور روسیه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز