خبرگزاری کار ایران

دبیر اتاق تعاون استان:

چالش‌های اتاق تعاون قزوین کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۳۳

دبیر اتاق تعاون استان قزوین گفت: بها ندادن به حضور وکیل و مشاور حقوقی ما را با چالش مواجه خواهد کرد، از این رو برای کاهش مشکلات و تکمیل زنجیره حقوقی اتاق تعاون استان از مشاور حقوقی استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی عادلی‌فر در جلسه روز شنبه هیأت رئیسه اتاق تعاون قزوین که در سالن جلسات اتاق تعاون برگزار شد، گفت: در تمام کشورها در ابتدای تشکیل هر بنگاه اقتصادی برای جذب وکیل و حسابدار برنامه دارند تا مشکلات و چالش‌ها کاهش پیدا کند؛ اما در تعاونی‌های ما این موضوع کمرنگ است.

دبیر اتاق تعاون استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته تعاون عنوان کرد: در هفته تعاون در سطح کشور و استان اقدامات خوبی انجام شد که برگزاری نمایشگاه رسم تعاون، جشنواره تعاونی‌های برتر و بررسی و رفع اشکالات سند تعاون ظرف مدت ۱۵ روز با دستور رئیس جمهور از جمله آن‌ها بود که همه این‌ها روح جدیدی برای تعاون است.

چالش‌های اتاق تعاون قزوین کاهش می‌یابد

عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون استان قزوین بیان کرد: برگزاری مجمع عمومی اتاق ایران و برگزاری نمایشگاه حرفه‌ای صنعت ساختمان از دیگر برنامه‌های هفته تعاون بود، همچنین در آینده نزدیک مجمع عمومی اتاق قزوین هم برگزار می‌شود.

نماینده حقوقی اتاق تعاون قزوین هم در این جلسه گفت: قرادادها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و با توجه به اینکه تعاونی‌ها با چالش‌های مختلفی مواجه هستند حضور مشاوران حقوقی بار مسئولیت و کار آن‌ها را کاهش می‌دهد.

حسین بابایی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با هدف بلند مدت و کوتاه مدت مشکلات حقوقی تعاونی‌ها را کاهش دهیم.

در این جلسه مشکلات تعاونی‌های مختلف استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز