خبرگزاری کار ایران

حمایت استاندار گیلان از تیم های مستعد ورزش ساحلی/ شناسایی دانش آموزان علاقمند برای حضور پرشور در مسابقات ورزشی تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۲۱۲

استاندار گیلان در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از تیم های مستعد ورزش ساحلی تأکید کرد و گفت: شناسایی دانش آموزان علاقمند برای حضور پرشور در مسابقات ورزشی به ویژه در حوزه ساحلی تقویت شود.

به گزارش ایلنا از رودسر، اسدالله عباسی استاندار گیلان با حضور در ساحل رودسر، مسابقه تیم های شاهین خزر رودسر و صدر شیمی یزد از سری مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور را تماشا کرد.

نماینده عالی دولت در استان در حاشیه تماشای این مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران، ساحل را یکی از ظرفیت های زیست بوم گیلان و بستری برای برگزاری ورزش های ساحلی دانست و گفت: در سال های اخیر، بهره مندی از ظرفیت های ساحل مغفول مانده بود که بحمدالله تیم شاهین خزر رودسر با اراده قوی بازیکنان و مربیان توانستند به سطح بالایی ارتقاء پیدا کنند.

وی بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از تیم های دارای استعداد در حوزه ورزش های ساحلی تأکید و تصریح کرد: هریک از مناطق گیلان ظرفیت های خاصی در حوزه ساحل دارد که می توان با تقویت امکانات و زیرساخت ها، شرایط حضور جوانان در مسابقات را فراهم کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه توجه به ورزش کودکان و نوجوانان در مدارس برای بسترسازی حضور آنان در مسابقات ورزشی به ویژه در بخش ساحلی، در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است، افزود: امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و شناسایی ظرفیت های نهفته در نقاط مختلف گیلان باشیم.

وی به ایجاد فضای مفرح و پرنشاط ناشی از برگزاری مسابقات در میان مردم اشاره و خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان با همراهی فرمانداران، از فرصت باقیمانده فصل تابستان برای برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی در سطح سواحل استان استفاده بهینه کنند.

تیم شاهین خزر رودسر تنها نماینده گیلان در لیگ فوتبال ساحلی کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز