خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد؛

تصویب کمک‌های دولت برای بهبود وضعیت حمل و نقل شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۹۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از تصویب کمک‌های دولت برای بهبود وضعیت حمل و نقل شهر اصفهان در جلسه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین حق شناس افزود: در جلسه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور ویژه بررسی مسائل و برنامه‌های حمل و نقل و ترافیک شهر اصفهان با ارائه نتایج پروژه سیاهه انتشار آلودگی‌های هوای اصفهان که آلاینده‌های مربوط به صنایع سهم عمده ای در آن دارند و باید در فصل سرما بازدارنده‌های جدی تری برای آنها در نظر داشت، مورد بررسی قرار گرفت.

وی ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی تفاهم‌نامه سه جانبه بین شهرداری اصفهان، وزارت کشور و معاونت علمی ریاست جمهوری را از دیگر محورهای این جلسه دانست و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه حمل و نقل انسان محور و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ارائه شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان همچنین از تصویب کمک‌های دولت برای بهبود وضعیت حمل و نقل شهر اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه موضوعاتی شامل کمک‌های دولت برای بهبود وضعیت حمل و‌ نقل شهر اصفهان، احداث و راه اندازی خط ۲ مترو، افزایش قطارهای خط یک مترو، تحویل اتوبوس‌های خریداری شده و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، در نظر گرفتن ۵۰ اتوبوس برقی، پیگیری بیمه رانندگان تاکسی، سهمیه نوسازی ناوگان تاکسی و نحوه وصول درآمدهای ناشی از طرح «Lez» و عوارض آلایندگی به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز