خبرگزاری کار ایران

در پایان شهریور و به منظور رفع معضلات ترافیکی کلان شهرها:

پنجمین نشست معاونان حمل و نقل و روسای پلیس کلانشهرها در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۱۶

به منظور رفع معضلات ترافیکی کلان شهرهای کشور، پنجمین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک و روسای پلیس کلان شهرهای کشور، ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه سال جاری در هتل آسمان اصفهان برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات، موانع و چالش‌های پیش روی حوزه حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور در سطح کلان شهرهای کشور، افزود: این نشست در راستای گسترش ارتباطات دو سویه و ایجاد تعامل، همکاری و هم اندیشی بین بخشی میان این دو حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علیرضا صلواتی گفت: یکی از ضرورت‌های برگزاری چنین جلساتی توسعه و گسترش فن آوری‌های جدید در عرصه حمل و نقل و ترافیک و لزوم تدوین قوانین، دستورالعمل‌ها و رفع ابهامات قانونی در این بخش است.

وی با اشاره به نتایج برگزاری این نوع نشست‌ها اظهار داشت: یکی از نتایج موثر چنین نشست‌هایی، استفاده از تجارب مشترک کلان شهر‌ها، اتخاذ راهکارهای منطقی و اصولی، ایجاد وحدت رویه و یکپارچه سازی تصمیمات و تهیه قوانین راهبردی است.

وی از تشکیل کارگروهای تخصصی در این نشست خبر داد و گفت: کارگروه اطلاعات، آمار و افزایش بهره‌وری از تجهیزات الکترونیکی، کارگروه بررسی مسایل مربوط به بهبود، ساماندهی و مدیریت ترافیک کلان شهر‌ها و کارگروه بررسی مسایل حقوقی و اجرایی مقررات راهنمایی و رانندگی، کارگروهای تخصصی این نشست است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ۱۹ موضوع مانند مشکلات مربوط به پارک حاشیه‌ای، تدوین قوانین جدید در خصوص ثبت جرایم به وسیله تجهیزات الکترونیکی و بررسی مجدد قوانین حمل و نقل بار و کالای درون شهری در این کارگروه‌ها، مورد بررسی، ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد که از جمله موضوعات و موانع مشترک در حوزه حمل و نقل و ترافیک کلان شهر‌ها محسوب می‌شود.

صلواتی افزود: پنجمین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک و روسای پلیس کلان شهرهای کشور، ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه سال جاری در هتل آسمان اصفهان برگزار می‌شود.

در این نشست، که با حضور معاونین حمل و نقل و ترافیک و روسای پلیس ۱۵ کلان شهر برگزار می‌شود، مسوولین لشکری و کشوری حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز