خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد؛

حمایت وزارت جهاد کشاورزی برای پروازهای مسافربری در فرودگاه خدمات ویژه قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۶۷

وزیر جهاد کشاورزی گفت: احیای دشت قزوین با فناوری‌های نوین و کشاورزی دانش بنیان هم از اهداف جهاد کشاورزی است، همچنین برای حمایت از استان قزوین پروازهای مسافربری در فرودگاه خدمات ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جواد ساداتی نژاد در جلسه با کارکنان جهاد کشاورزی استان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، گفت: با توجه به محدودیت امکانات و نیروی انسانی در مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی استفاده از فناوری‌های نوین و ماهواره‌ای در این راستا ضرورت دارد و به همین منظور از داده‌های ماهواره خیام استفاده خواهیم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: تخریب بناها که سرمایه ملی برای آن‌ها هزینه شده اقدامی سخت است اما باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و صیانت از اراضی کشاورزی این کار انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه مجموعه جهاد کشاورزی در زمینه نظارت بر بازار تجربه نداشت اما پس از انتقال این وظیفه از صمت به جهاد کشاورزی موفق عمل کردیم و در ایام نورز بازار وضعیت خوبی داشت.

این مسئول ادامه داد: باتوجه به کمبود نیر از ظرفیت بازنشستگان و بسیج برای نظارت و کنترل بازار استفاده کردیم و شاهد عملکرد مناسب در این حوزه بودیم.

وی بیان کرد: در سال جاری علاوه بر افزایش خرید تضمینی گندم افزایش 20 درصدی تولید برنج و 25 درصدی تولید جو را شاهد بودیم.

ساداتی نژاد ادامه داد: یکی از مواردی که در جهاد کشاورزی مورد توجه است افزیاش تولیدات در کنار صرفه جویی در مصرف آب است و در این راستا باید گلخانه‌های کشور تا پنج برابر افزیاش پیدا کند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشت قراردادی یکی از اهداف و اولویت‌های جهاد کشاورزی است و با این کار دغدغه فروش محصولات برای کشاورزان وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز