خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز از هفته دولت؛

21 پروژه تامین آب آشامیدنی قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۰۷۱

در اولین روز از هفته دولت با حضور استاندار قزوین 21 پروژه تامین آب آشامیدنی در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، با حضور استاندار قزوین در شهرستان تاکستان، بعدازظهر امروز پروژه‌های تامین آب آشامیدنی افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل 7 پروژه آب آشایدنی در مناطق شهری و 14پروژه در مناطق روستایی بود که با اعتبار یک‌هزار و 736 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

جمعیت تحت پوشش این پروژه‌ها 146 هزار نفر جمعیت شهری و 23 هزار نفر جمعیت روستایی است.

حجم عملیات اجرایی هم 45 کیلومتر خط انتقال، 11 حلقه چاه، 5 باب مخزن، یک ایستگاه پمپاژ و 11 کیلومتر اصلاح شبکه است.

حفر و تجهیز 3 حلقه چاه با آبدهی 8 لیتر بر ثانیه در شهر تاکستان به همراه اجرای شبکه برق رسانی، 3 پست هوایی و نیز خرید و اجرای 3 کیلومتر خط انتقال به مبلغ 90 میلیارد ریال از طرح‌های شهر تاکستان بود.

همچنین حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر ضیاء آباد با آبدهی 30 لیتر بر ثانیه و اعتبار 10 میلیارد ریال و خرید و اجرای خط انتقال روستای آتش انبار به طول 3 کیلومتر با مشارکت شورا و دهیاری با اعتبار 2 میلیارد ریال و جمعیت تحت پوشش 103 نفر هم از دیگر پروژه‌هایی بود که در سطح شهرستان تاکستان اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز