خبرگزاری کار ایران

اصفهان مسابقه ملّی نقشی برای شهر برگزار می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۶۱۴

فراخوان خلق ایده و طرح‌های کاربردی با الهام از نقش مایه‌های اصفهان جهت استفاده در فضاهای شهری برای مسابقه ملی نقشی برای شهر اعلام شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان با همکاری فرهنگستان هنر و دفتر نمایندگی کمیسیون ملی یونسکو در استان اصفهان در راستای ارتقای کیفیت محیط زندگی شهروندان و بازیابی هویت شهری در چارچوب برنامه‌های عملیاتی خود در زمینه احیاء و مرمت ابنیه و بافت‌های تاریخی؛ مسابقه ملّی «نقشی برای شهر» را برگزار می کند.
 
هدف از برگزاری این مسابقه، حساس‌سازی طراحان نسبت به نقوش و استفاده از ظرفیت و قابلیت های نقش‌ مایه و نگاره های سنتی و همچنین بازآفرینی مجدد نقوش برای خلق ایده های نو و کاربردی جهت استفاده در طراحی فضای شهری متناسب با نیازهای محیطی شهروندان معاصر و ایجاد حس آرامش و سرزندگی در بافت تاریخی شهر اصفهان برگزار می‌کند.
 
این مسابقه به دنبال آن است که طراحان و هنرمندان از نقوش معرفی و پیشنهاد شده در وب‌سایت مسابقه استفاده کرده و با الهام از آن، ایده‌ها و طرح‌های کاربردی خود را برای فضاهای شهری موردنیاز در پیرامون همان مکان که فهرستی از آن در فراخوان اعلام شده، طراحی کند.
 
این مسابقه در بخش های طراحی فضاهای عمومی، تزئینی، روشنائی، ... برگزار می شود.
 
قوانین و شرایط مسابقه:
 
شرکت در مسابقه برای همه‌ هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد و به معنای پذیرش ضوابط و رأی هیئت داوران است.
• ثبت‌نام، تقاضای شرکت و ارسال تصویر آثار، فقط از طریق ‌سایت مسابقه به نشانیnaghshshahr.ir  امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز