خبرگزاری کار ایران

توسعه صنایع خلاق با جذب بیشتر گردشگر ؛اولویت مدیریت شهری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۲۱۱

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان توسعه در عرصه صنایع خلاق و جذب بیشتر گردشگر با رویکرد بازاریابی شهری را در اولویت اهداف خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان،قدرت الله نوروزی از شرکت در اجلاس بین‌المللی شهرهای خلاق در شهر کراکوف لهستان در هفته جاری خبر داد و افزود: امید است این اجلاس برای هنرمندان و بازار صنایع دستی شهر اصفهان دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

وی ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی اظهار داشت: شبکه شهرهای خلاق یونسکو به منظور تقویت تعاملات بین المللی بین شهرها ایجاد شده و اصفهان به دلیل تنوع در صنایع دستی از جمله شهرهای خلاق جهانی در این حوزه شناخته می شود.   

شهردار اصفهان با اشاره به این که شبکه شهرهای خلاق یونسکو در سال 2004 و به منظور ترویج همکاری میان شهرهای مطرح در این حوزه ایجاد شد و هم اکنون 180 شهر جهان عضو این شبکه هستند، اذعان داشت: این شهرها برای دستیابی به اهداف مشترکی چون قرار دادن خلاقیت و توسعه فرهنگی در صدر برنامه‌‌های توسعه محلی و همکاری فعالانه در مشارکت‌‌های بین شهری تلاش می‌‌کنند. 

وی با بیان این که شهرهای خلاق در هفت حوزه تعریف می شوند، تصریح کرد: با توجه به این که شهر اصفهان از شهرهای خلاق در زمینه صنایع دستی است، می توانیم شاهد توسعه همکارهای بین المللی اصفهان در زمینه مهارت های سنتی باشیم و از خلاقیت و نوآوری های این عرصه بیشتر بهره ببریم.

نوروزی با تأکید بر این که مدیریت شهری اصفهان به بازیابی پتانسیل‌های اقتصادی، اجتماعی و صنایع دستی اصفهان می اندیشد، بیان کرد: شهرداری اصفهان توسعه در عرصه صنایع خلاق و جذب بیشتر گردشگر با رویکرد بازاریابی شهری را در اولویت اهداف خود قرار داده است.  

وی در پایان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت : در  روز عید سعید فطر   مترو از ساعت ٧ صبح تا ٢ بعد ازظهر به منظور سهولت رفت و آمد نمازگزاران، به صورت رایگان سرویس دهی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز