خبرگزاری کار ایران

فرماندارگالیکش:

۶۵ پروژه درهفته دولت در گالیکش افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۷۵

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۶۵ پروژه با ۱۸۴ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۴۴ نفر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود. ۴۷ پروژه افتتاحی و ۶ پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی خواهد داشت.

به گزارش ایلنای گلستان، علی جوان در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: همزمان با هفته دولت امسال ۶۵ پروژه با ۱۸۴ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۴۴ نفر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود. ۴۷ افتتاح کارخانه نیکان شیمی پویای هیرکان با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۶۰ نفر، بهره برداری از واحد تولیدی انواع سنگ‌های مصنوعی، آغاز عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی، کلنگ زنی ساختمان اداری فرمانداری گالیکش و واحدهای پرورش ماهیان سردابی و خشکبار از جمله پروژه‌های مهم اقتصادی و تولیدی در هفته دولت است.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی هفته دولت نیز شامل گازرسانی، مرمت و بهسازی بافت‌های روستایی، احداث مسکن برای مددجویان و ... از دیگر پروژه‌های این بخش است.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و ۴۷۴ میلیارد تومان در بخش تسهیلات برای شهرستان گالیکش پیش بینی شد.

وی بیان کرد: ۲۲ میلیارد تومان اعتبار در انتهای ۱۴۰۰ برای تسریع در ساخت بیمارستان گالیکش اختصاص یافت. خط انتقال برق نهایی شده و خط انتقال گاز و آب به این بیمارستان نیز در حال اجرا است.

 جوان افزود: مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان که سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی شده بود که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که دولت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی کرد تا فاز یک پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد و پایان پروژه نیز پایان سال ۱۴۰۲ است. 

وی یاداور شد: تکمیل سه سالن ورزشی نیمه کاره در روستاهای قلی‌تپه، فارسیان و پاسنگ بالا نیز در دستور کار قرار گرفته است. 

وی خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۴۶ هزار مترمربع زمین در حوزه شهری تامین و سند تک برگ آن صادر شده است‌. ۱۳۵۹ نفر متقاضی اولیه این طرح بودند که ثبت نام ۳۵۰ نفر نهایی شد و در روستاها نیز با همکاری منابع طبیعی در حال تامین زمین برای اجرای این طرح هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز