خبرگزاری کار ایران

فرماندار گمیشان:

افتتاح مجتمع فرهنگی هنری گمیش تپه با اعتبار ۹.۷ میلیارد تومان درهفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۸۸

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: در هفته دولت امسال مجتمع فرهنگی هنری گمیش تپه با زیر بنای ۲۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۹.۷ میلیارد تومان پس از ۱۶ سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنای گلستان، امید سقلی در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در هفته دولت سالجاری شاهد افتتاح و آغاز به کار ۲۸۵ پروژه با اعتبار ۶۶۱ میلیارد تومان و بهره مندی بیش از ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر خواهیم بود.

وی گفت: در سال گذشته شاهد قطعی آب های گسترده در شهرستان بودیم بگونه ای که ۸۵۰۰ خانوار با مشکل جدی مواجه بودند که با همت دولت مردمی و اعتبار ۲۳.۹ میلیارد تومان ۹۵ درصد مشکلات سال قبل رفع شده است.

وی بیان کرد: با احداث پست ۶۳ کیلووات با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان مشکل قطعی برق های گسترده سال گذشته بصورت کامل رفع شد.

وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور ۱۸۲۶.۳ اعتبار عمرانی و ۴۶۸.۳ میلیارد تومان اعتبار اقتصادی و تسهیلات به شهرستان گمیشان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۸۷ هکتار در حوزه روستایی و ۱۵ هکتار در حوزه شهری زمین مورد نیاز تامین شده و به اداره کل راه و شهرسازی تحویل شده است.

وی گفت: پروژه لایروبی کانال ورودی به سایت میگو و ایجاد سایت پشتیبان قفس و پن با اعتبار ۸.۷ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه های راهی همچون آغاز به کار پروژه گمیشان به بندر ترکمن ، بهره برداری از راه قرنیه به چارقلی با اعتبار ۲.۲ میلیارد تومان، بهره برداری از راه بند بصیر آباد به پنج پیکر با اعتبار ۳.۷ میلیارد تومان در مسیر خدمت به مردم انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز