خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه گنبدکاووس:

افتتاح و گلنگ زنی ۲۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۹۲

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در هفته دولت امسال ۲۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گنبدکاووس افتتاح وکلنگ زنی می شود و در سفر ریاست جمهوری به استان، یک هزار و ۷۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مصوب شد.

به گزارش ایلنای گلستان، مهدی دهرویه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در هفته دولت امسال ۲۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷۴۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: گنبدکاووس از نظر سرمایه‌گذاری، کشاورزی، گردشگری و سوارکاری ظرفیت‌های زیادی دارد و ۲۵ درصد محصولات استان در این شهرستان تولید می‌شود.

وی بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان، یکهزار و ۷۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مصوب شد.

وی تصریح کرد: در حوزه آبرسانی به مناطق مرزی یک جهش اعتباری بی‌نظیر اتفاق افتاده و در سفر دولت سیزدهم ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای مرزی تصویب شد.

وی گفت: سال گذشته در این موقع از سال با چالش‌های جدی و تنش اجتماعی در زمینه قطعی برق مواجه بودیم اما با تدابیر خوب دولت، حتی یک ساعت قطعی فراگیر برق در منطقه نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه آب شرب، سال گذشته ۳۵۰ مترمکعب برثانیه کمبود آب داشتیم که تا کنون ۲۲۰ مترمکعب آن جبران شده و تا پایان شهریور این ظرفیت به ۳۴۰ مترمکعب برثانیه خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز