خبرگزاری کار ایران

فرماندار آق قلا:

افتتاح ۷۱ پروژه عمرانی با ۲۸۸ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۳۸

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح ۷۱ پروژه عمرانی با ۲۸۸ میلیارد تومان و شروع عملیات اجرایی۱۷ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

به ‌گزارش ایلنای گلستان، سلیمان هاشمی اظهارکرد: محور حرکت ما در شهرستان، فرمایشات رهبری، شعار سال و سند توسعه و پیشرفتی است که توسط استاندار محترم ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: خدمات خوبی در یکسال اخیر در آق‌قلا انجام شده و در هفته دولت شاهد افتتاح ۷۱ پروژه عمرانی با ۲۸۸ میلیارد تومان و شروع عملیات اجرایی۱۷ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان خواهیم بود. 

وی تصریح کرد: ۱۲ طرح تولیدی و اقتصادی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۱۳ میلیارد تومان با ۲۰۱ نفر اشتغالزایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری آق‌قلا و انبارالوم ۶۷۰ واحد و در روستاها ۸۱۵ واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی گفت: در سفر دولت به گلستان ۸۴۹ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان اعتبار برای ۵۰ پروژه عمرانی و ۹۶۵ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات مصوب شد.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح مرکز جامع تشخیص بیماری‌های اسب، نیروگاه ۸.۴ مگاواتی در شهرک صنعتی اترک و تحویل ۶۰ واحد مسکونی از پروژه‌های مهم این شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز