خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

اولین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۹۵

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سه حوزه دام و طیور، تجهیزات و ماشین آلات، نهاده‌ها، کود، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی برای اولین بار در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی قزوین به همراه مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی قزوین با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و معاون بازرگانی این سازمان دیدار کردند.

احمد خورگامی در این دیدار عنوان کرد: بمنظور استفاده هرچه بیشتر بهره برداران حوزه کشاورزی از ظرفیت نمایشگاه، تعامل و همکاری هرچه بیشتر سازمان جهاد کشاورزی با مجموعه شرکت نمایشگاه را خواستار شد.

مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی، آمادگی خود را جهت تهیه وسایل ایاب و ذهاب بمنظور بازدید کشاورزان و بهره برداران شهرهای اطراف از نمایشگاه و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه فوق را اعلام کذد.

رئیس سازمان کشاورزی ضمن اشاره به نیاز استان قزوین به تجهیزات گلخانه‌ای و تجهیزات و کشاورزی، متقاضی توجه ویژه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه به تجهیزات گلخانه‌ای و کشاورزی شد و آمادگی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی را بمنظور برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور معاونین وزیر کشاورزی، متخصصین و مسئولین کشوری و ارتقاء سطح کیفی نمایشگاه را اعلام کرد.

معاون بازرگانی سازمان جهاد، همکاری جهاد کشاورزی با شرکت نمایشگاه در برگزاری سایر عناوین نمایشگاهی و حضور اتاق کشمش قزوین در نمایشگاه‌های بین المللی و نمایشگاه‌های مرتبط را بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز