خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۷۹

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته باحضور جمعی از مدیران بخش های مختلف دولتی و خصوصی وتعدادی از تولیدکنندگان و فعالان حوزه‌های مختلف اقتصادی وغرفه داران، درمحل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعیدصیفی در این خصوص اظهارکرد: با هدف عرضه وارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردها وبررسی و ایجاد فرصت های همکاری و سرمایه گذاری و معرفی پتانسیل های موجود در بحث اشتغال آفرینی در بخش خودرو و صنایع وابسته، بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه که تا جمعه ۲۷مردادماه ادامه خواهد داشت ۱۱۰شرکت از اقصی نقاط کشور محصولات خود را در فضایی به مساحت ۱۳هزار مترمربع از سالن های نمایشگاه بین المللی در معرض نمایش و بازدید شهروندان مشهدی و بازدیدکنندگان از مناطق مختلف کشور خواهند گذاشت.

رئیس انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان اینکه درمیان شرکت کنندگان ۴۰ شرکت از داخل استان و ۷۰شرکت هم از خارج استان هستند، افزود: در این نمایشگاه شرکت هایی از استان های تهران، البرز، مازندران، اصفهان و آذربایجان شرقی حضور دارند.

وی با اشاره به سطح اشتغال بالایی که حوزه خودرو و قطعات و صنایع وابسته آن در سطح کشور ایجاد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که بیست و دومین دوره خود را آغار کرده است، شرکت هایی با زمینه های کاری طراحی، تولید قطعات خودرو، حوزه واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو، خدمات آموزشی و تعمیرات تخصصی فعالیت دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد یادآور شد: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت هایی نیز به نمایندگی از کشور های ترکیه و چین حضور دارند.

علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز