خبرگزاری کار ایران

سه نمایشگاه بین المللی و تخصصی در مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۴۹

عصر امروز سه نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، این نمایشگاهها شامل چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته، دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و عمران شهری و چهارمین نمایشگاه تجهیزات و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، دوربین های مدار بسته، ایمنی و آتش نشانی است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسم افتتاح این نمایشگاه ها گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته با هدف معرفی جدیدترین دستاوردهای صنعت برق با محوریت ساخت داخل و معرفی توانمندی های این صنعت در ایران برگزار شده است.

سعید صیفی افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۰۰ شرکت و حضور نمایندگان خارجی از کشورهای چین، ترکیه، کره جنوبی و تایوان برپا شده است.

وی اظهار داشت: در برپایی این نمایشگاه ها دستگاه های مختلف نظیر نیروی انتظامی استان، شرکت برق منطقه ای استان، شرکت توزیع برق و اتحادیه های مرتبط، هلال احمر و پارک علم فناوری خراسان رضوی همکاری دارند.

وی ادامه داد: دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک نیز از امروز تا ششم مهر در محل سالن فردوسی پذیرای علاقه مندان است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:  این نمایشگاه که با مشارکت بیش از ۶۰ مشارکت کننده بخش خصوصی برگزار شده، آخرین دست آوردها در زمینه‌های تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی و تجهیزات ورزشی پارکی را عرضه کرده است.

صیفی افزود: چهارمین نمایشگاه تجهیزات  و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، دوربین های مدار بسته، ایمنی و آتش نشانی نیز با حضور ۴۰ شرکت و با هدف معرفی سیستم های حفاظتی، امنیتی و امداد و نجات برگزار شده است.

این سه نمایشگاه تا ششم مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز