خبرگزاری کار ایران

طی تفاهم نامه ای؛

همکاری های منطقه ویژه اقتصادی پیام و پارک علم و فناوری البرز توسعه می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۰۰

با امضای تفاهم نامه ای همکاری های بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با پارک علم و فناوری استان البرز توسعه می‌یابد.

به گزارش ایلنا از البرز، در تفاهم نامه همکاری که به امضای اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه و مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری استان رسیده، مقرر شد تا همکاری مشترک ما بین طرفین با هدف هدایت، پیشبرد، گسترش و توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان و استفاده از ظرفیت های پیام و پارک برای تحقق این مهم توسعه یابد.

برقراری همکاری های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با پارک، امکان استفاده شرکت های پارک از تجهیزات آزمایشگاهی و خطوط تولید داخلی شرکت های مستقر در پیام و بهره مندی واحد‌های دانش بنیان از فضاهای موجود در این منطقه از جمله تعهداتی است که طبق این تفاهم نامه مقرر شده از سوی پیام به پارک علم و فناوری ارائه شود.

همچنین طبق این تفاهم نامه مقرر شد که پارک علم و فناوری در آموزش مدیران وکارشناسان منطقه ویژه همکاری های لازم را به صورت مستمر داشته باشد.

همچنین انجام خدمات فنی و تخصصی، امکان ارائه فضایی در نمایشگاه دائمی پارک برای محصولات شرکت های مستقر در پیام و  بهره مندی شرکت های منطقه در صورت امکان از امکانات و تسهیلات صندوق های مورد تایید پارک از جمله مواردی است که مقرر شد تا پارک علم و فناوری البرز طبق این قرارداد در ارتباط با منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اجرایی سازد.

همچنین در جریان امضای این تفاهم نامه، قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به همراه جمعی از مدیران این منطقه از بخش های مختلف پارک علم و فناوری استان البرز بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این پارک قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز