خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل پیام از پارک فناوری اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۶۲

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات( فاوا) بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد امین آقا میری معاون نو آوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به همراه اکبر قنبرپور مدیر عامل پیام در بازدید از پارک فناوری و اطلاعات در جریان روند فعالیت های صورت گرفته و در حال انجام در این پارک قرار گرفتند.

بازدید از زیرساخت های تأسیساتی پارک، نخستین گلخانه هوشمند و تمام مکانیزه مقیاس کوچک کشور که در این پارک واقع شده و نیز بازدید از چند شرکت دانش بنیان مستقر در پارک از دیگر برنامه های این دیدار بوده است.

در ادامه بازدید در خصوص راهکارهای مشترک باهدف توسعه همکاری های مشترک بین پارک فاوا و منطقه ویژه اقتصادی پیام بحث و تبادل نظر شد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از واحدهای فناور و کسب و کارهای فعال در حوزه ICT، در سال ۱۳۹۶ اقدام به تأسیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) کرد.

 پارک فاوا به عنوان یک پارک ملی، در حال حاضر قطب تولید فناوری در کشور و نیز ارائه دهنده خدمات، تسهیلات و تجهیزات برای شرکت‌های فناور داخلی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز