خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

تکمیل زنجیره تولید با بهره برداری از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۸۳

عضو هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به بهره مندی این منطقه از ظرفیت هایی مانند فرودگاه و وجود واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: تمام این ظرفیت ها با هدف تکمیل زنجیره تولید و افزایش بهره وری به خصوص در بخش تولیدات داخلی به کار گرفته شده اند.

به گزارش ایلنا از البرز، ارسلان ذاکری افشار با اشاره به تکمیل زنجیره تولید با بهره برداری از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام، اظهار داشت: برخورداری پیام از ظرفیتی مانند بخش کارگو این امکان را فراهم کرده تا با ارتقای این بخش شاهد واردات مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی به خصوص واحدهای مرتبط با آی.سی.تی و فناوری های نوین باشیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور در ماه گذشته و روزهای اخیر خط باری پروازی از مبدا کشورهای همسایه به مقصد فرودگاه بین المللی پیام حاوی بیش از 120 تن لوازم الکترونیکی و تجهیزات مخابراتی وارد کشور شده که با واردات این کالاها بخش زیادی از نیاز واحدهای مرتبط با آی.تی و آی.سی.تی مستقر در این منطقه را تامین کرده است.

ذاکری افشار تصریح کرد: با هدف تامین کالاهای مورد نیاز به خصوص در بخش مواد اولیه حوزه فناوری های نوین بنا داریم که پروازهای کارگو از دیگر نقاط دنیا نیز از طریق فرودگاه بین المللی پیام با هدف تکمیل زنجیره تولید این واحدها را نیز برقرار کنیم.

راهبر حوزه هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام در ادامه با بیان اینکه واردات مواد مورد نیاز واحدهای تولیدی به خصوص در بخش فناوری های نوین از طریق این فرودگاه ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: این در حالی است که از ظرفیت بخش کارگو فرودگاه پیام برای صادرات کالاهای تولید داخل به بازارهای مقصد نیز می توان استفاده کرد و امروز این آمادگی در این منطقه وجود دارد تا زمینه را برای صادرات هر چه بیشتر این کالاها فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز