خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه قضایی بخش کوهین خبر داد؛

ختم به خیر شدن اختلاف 15 ساله دو خانواده بزرگ در کوهین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۷۵

رئیس حوزه قضایی بخش کوهین گفت: با شعار "به عشق حسین (ع) می‌بخشم" و با پیگیری دادگاه عمومی بخش کوهین و شورای حل اختلاف این بخش، اختلاف 15 ساله دو خانواده بزرگ در این بخش با صلح و سازش پایان یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمدرضا نجفی الموتی در تشریح این خبر گفت: این دو خانواده بزرگ 15 سال بر سر موضوعات ملکی اختلاف داشتند و همین امر موجب وقوع منازعات متعدد میان اعضاء خانواده و تشکیل پرونده‌های مختلف کیفری و حقوقی در مراجع قضایی شده بود.

رئیس حوزه قضایی بخش کوهین افزود: در ایام ماه محرم جلسه صلح و سازشی میان بزرگان این دو خانواده برگزار شد و در نهایت با گذشت و مصالحه، اختلاف 15 ساله این دو خانواده پایان یافت.

وی با بیان اینکه آثار و برکات مصالحه در جامعه بسیار است، خاطرنشان کرد: با صدور احکام قضایی فصل خصومت له یا علیه طرفین صورت می‌گیرد و شاید این شیوه مورد قبول یک طرف از اصحاب دعوا قرار نگیرد و گاهاً موجب کینه‌توزی شود و برکات مصالحه بدست نیاید، اما در صلح و سازش، جلب رضایت طرفین دعوا اهمیت دارد و به همین خاطر ایجاد صلح و سازش و فصل خصومت با مصالحه از حیث روانی اثرگذار است و در دستور کار جدی حوزه قضایی بخش کوهین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز