خبرگزاری کار ایران

جشن ازدواج وصال عشق در بندرعباس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۹۹

به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) وحضرت فاطمه (س) وهفته ازدواج جشن ازدواج ۳۲ زوج هرمزگانی در تالار یاس بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در حاشیه جشنواره ازدواج آسان با عنوان جشن وصال در بندرعباس، اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه جشنواره‌ها، اشاعه و ترویج ازدواج آسان در جامعه است.

مظفر خادمی افزود: مراکز مشاوره باید راهنمایی های قبل از ازدواج و کلاس ها و دوره های آموزشی پیش از ازدواج را برگزار کنند تا از بروز چالش های زندگی کاسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بحث ازدواج و تشویق جوانان به ازدواج‌آگاهانه، آسان و پایدار، بیان کرد: هفته ازدواج فرصتی برای معرفی فرهنگ اصیل ازدواج اسلامی و آسان است و با اشاعه این فرهنگ در جامعه بسیاری از مشکلات خانواده از جمله افزایش آمار طلاق کم خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره ازدواج و خانواده (تجلیل از خادمان،خیرین و افراد تاثیر گذار در ازدواج جوانان استان) در مرکز و سایر شهرستان‌های استان، نشست جوانان با مسئولان، ارائه بسته‌های آموزشی به زوج‌ها از جمله برنامه‌های هفته ازدواج در هرمزگان بوده است.

 این مراسم همراه با گروه طنز،اجرای آئین نمادین سنتی ساخت و حنابندان گروه آنامیس میناب، تجلیل از۴۸ نفر خادمان، خیران و تاثیرگذاران ازدواج و ۳۲ زوج جوان و سمن رامان پندار مهر جنوب برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز