خبرگزاری کار ایران

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع)شیراز:

کارگروه تخصصی جهت بررسی کارخانه روغن نباتی تشکیل شود/مسئولین اجازه ندهند روغن نباتی به سرنوشت آزمایش دچار شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۶۵۱

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع)شیراز گفت: شایسته نیست که در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین کارخانه ای با این گستردگی و ظرفیت رو به تعطیلی باشد.

به گزارش ایلنا، محمد احمدی با بیان اینکه در دهه ای که شعار های آن عمدتا اقتصادی بوده واحد های نرگس شیراز یک به یک تعطیل شده اند، افزود: نقش اساسی و تاثیرگزار این کارخانه در کمبود روغن سال های اخیر به خوبی قابل مشاهده است اما با این حجم کم از تولید فعلی عملا می توان آن را تعطیل فرض کرد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع)شیراز افزود: باید کارگروهی تخصصی با حضور نهاد های ذی ربط جهت بررسی ابعاد مختلف این کارخانه در سی سال اخیر تشکیل شود و اجازه نداد این کارخانه به سرنوشت آزمایش و مجموعه های مشابه تبدیل شود.

احمدی عنوان کرد: عدم پرداخت حق سهامداران، چوب حراج به املاک و اراضی مربوط به کارخانه به بهانه بدهی، فروش و انتقال ماشین آلات و ادوات، عدم تولید متناسب باظرفیت نسبی و تحقق نیافتن انتقال این کارخانه به شهرک صنعتی که از سال ۹۰ زمین آن محیا بوده است نشان می دهد مسئولین کارخانه‌ نیت و اهتمامی برای بقای کارخانه ندارند و آن را روز به روز به سمت ورشکستگی کشیده اند.

به گفته وی سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان فارس بیش از یک ماه بازرسین خود را بصورت ثابت و تمام وقت در کارخانه مستقر و بر تولید و توزیع روغن بصورت مستقیم نظارت کرد.

احمدی ادامه داد: نجات روغن نباتی از وضعیت کنونی در دست یک سازمان و نهاد دولتی نیست بلکه باید با هماهنگی و همفکری مشترک ارگان های ذی ربط این مهم تحقق یابد.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات در این زمینه از دستگاه قضایی خواست به مسئله نحوه واگذاری کارخانه و عدم پرداخت حقوق سهامداران ورود جدی پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز