خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلا در دیدار با نهاد ها و تشکلات کارگری:

جنس کارگر و جنس بسیج مطالبه گری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۴۴

کارگر مسلمان کارگری است که روی حق خود ایستادگی کند و دفاع از حق و حقوق خود را بدور از ملاحظه کاری بیان کند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: برای خواستگاههای کارگری برنامه ریزی شود و برای نیازهای کارگران سازو کار فراهم گردد.

به گزارش ایلنا از ساری سرتیپ دوم پاسدارمحمد تقی شاهچراقی در دیدار با نهاد ها و تشکلات کارگری با بیان اینکه یکی از ویژه گیهای بسیج مطالبه گری است گفت: باید اینگونه مطالبه گری طوری مدیریت شود که بخود ماهیت امنیتی نگیرد.

وی افزود: کارگر مسلمان کارگری است که روی حق خود ایستادگی کند و دفاع از حق و حقوق خود را بدور از ملاحظه کاری بیان کند.

سرتیپ شاهچراغی اظهار کرد: تشکل های کارگری دارای پتانسیل های خوبی در حوزه های مختلف برای برطرف کردن مشکلات در حوزه اشتغال و کارآفرینی هستند.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: نگاه بسیج نباید دولتی باشد و در این بین کارگران نیز از این نگاه بعنوان تشکلاتی لحاظ میگردند که همواره صدای اعتراضات آنان محدود به مشکلات صنفی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور است، از تشکیل بسیج کشاورزی در استان خبر داد و افزود: این سازمان با محوریت تولید برنج و زهکشی زمین های کشاورزی فعالیت خود را در اینده نزدیک آغاز می کند.

شاهچراعی به سرمایه گذاری و ایجاد پروژه های بزرگ توسط قرار گاه خاتم در استان اشاره کرد و گفت: احداثسدها و مراکز آموزشی، جاده، مساجد و خانه های بهداشت از برنامه بسیج جامعه کارگری در استان محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز