خبرگزاری کار ایران

در سال تحصیلی جدید؛

رشته "نان، شیرینی و شکلات" در هنرستان‌های قزوین تدریس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۳۹۷

سرپرست معاونت آموزش متوسطه استان قزوین گفت: ضمن مشارکت و تعامل موثر با صاحبان صنایع و مشاغل و با حمایت دو شرکت در سال ۱۴۰۱، در استان قزوین رشته نان، و شکلات تاسیس و راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، ساسان شهری در نشست تخصیصی با مدیران و معاونان دو شرکت در خصوص راه اندازی این رشته عنوان کرد: هنرستان‌ها باید به سمت بازدهی در فعالیت‌های اقتصادی و نیروی انسانی آماده ‌به‌کار پیش روند تا آموزش همراه با اشتغال و تولید شکل عملی به خود بگیرد و بنیه اقتصادی کشور را بیش ‌از پیش محکم سازد.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه استان قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته و استقبال دانش‌آموزان در صورت آماده شدن بستر فعالیت در سال تحصیلی آینده در هنرستان دخترانه استان قزوین نان، شیرینی و شکلات راه اندازی می‌شود.

مدیر عامل یکی از این شرکت‌ها ضمن بازدید از هنرستان‌های استان قزوین گفت: این رشته یکی از رشته‌های پرطرفدار صنعت نان و شیرینی در کشورهای پیشرفته است و در کشورمان نیز در در سالیان گذشته با پیگیری‌ها و حمایت‌های شرکت بین المللی گلنان پوراتوس این رشته به عنوان یکی از رشته‌های شاخه کاردانش در شورای عالی آموزش و پرورش مصوب شد.

وی تصریح کرد: این رشته تا سال ۱۴۰۰ در ۶ هنرستان کشور دایر گردیده است و در همین راستا در هنرستان دخترانه فرزانه و هنرستان پسرانه جابرابن حیان ناحیه یک قزوین و هنرستان حکاک شهرستان البرز، رشته نان و شیرینی و شکلات منحصرا و به صورت تخصصی با تجهیزات مدرن و کادر مجرب در سال ۱۴۰۱ در استان قزوین تاسیس و راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز