خبرگزاری کار ایران

آموزش مدیر فنی و راهنمای تور گردشگری در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۰۱

به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات گردشگری در استان قزوین، کلاس‌های آموزش مرتبط با گردشگری مدیریت فنی و راهنمای تور گردشگری توسط موسسه آموزشی میزبان قزوین برگزار می‌شود.

حمید رضا قاسمی، مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: آموزش مهم‌ترین راهکار توسعه صنعت گردشگری بوده و از مهم‌ترین برنامه‌های گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در ابعاد متنوع محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، قاسمی با اشاره به روند آموزش در این حوزه افزود: در صنعت نوین گردشگری نیروی انسانی سرمایه‌ای عظیم و اساسی است که می‌توان با آموزش این افراد در حوزه‌های مختلف در نحوهٔ ارائه خدمات کیفی و کمی مطلوب به گردشگر، جلب و جذب رضایت مشتری آن برنامه‌ریزی کرد. در این خصوص میراثفرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری قزوین برنامه‌های آموزشی خود را در سطوح مختلف برای علاقمندان با همکاری موسسه آموزشی میزبان برگزار می‌کند.

وی همچنین اظهار داشت: در سال ۹۳ دوره آموزش مدیر فنی دفا‌تر خدمات مسافرتی(بند ب) و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره‌ها با شماره تلفن ۳۳۶۶۰۰۵۵ - موسسه آموزش گردشگری و هتلداری میزبان قزوین تماس و از آن بهره‌مند شوند.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: این دوره‌ها زیر نظر سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ۲۹۴ ساعت مدیر فنی و ۳۳۰ساعت راهنما تور برگزار و افراد پس از گذراندن واحدهای درس مصوب مرتبط و پذیرفته شدن در آزمون‌ها، گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند که در حال حاضر معتبر‌ترین مدرک موجود در سطح ملی است.

این مقام مسئول یادآور شد: با برگزاری این دوره‌ها که بخش خصوصی نیز در اجرای آن همکاری دارد امیدواریم بتوانیم در جهت ارائه خدمات رفاهی مطلوب به گردشگران گام موثری برداشته و به رونق صنعت گردشگری کمک کنیم.

زمان شروع کلاس‌ها اواسط مرداد ماه سال جاری بوده و آزمون جامع آن نیز در آذر ماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز