خبرگزاری کار ایران

به دلیل مشکلات بهداشتی؛

با دستور دادستان بردسکن کشتارگاه شهرداری پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۳۲۵

در پی مشکلات بهداشتی کشتارگاه بردسکن با دستور دادستان، این مکان تا رفع نواقص توسط شهرداری و پیمانکار پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس درودی نیا دادستان بردسکن که امروز با حضور رئیس پلیس امنیت  عمومی و رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان به صورت سرزده از کشتارگاه این شهر بازدید کرد گفت: به هیچ وجه کشتارگاه وضعیت خوبی ندارد و به عنوان مدعی العموم حفظ سلامت مردم برای ما از همه چیز مهم تر است و تا زمانی که مشکلات کشتارگاه رفع نشود پلمب خواهد بود.

وی افزود: دراین رابطه پرونده  قضایی برای شهردار و پیمانکار در دادسرا تشکیل شده است و باید پاسخ گو باشند.

حسین محمدیان رئیس شبکه دامپزشکی بردسکن نیز گفت: شهر بردسکن و روستای ابراهیم آباد دارای ۴۵ واحد قصابی هستند که به طور متوسط هر روز بیش از ۸۰ راس دام سبک و دو راس دام سنگین در کشتارگاه کشتار می شوند و بارها به شهرداری و پیمانکار برای رفع نواقص کشتارگاه تذکراتی داده شده است ولی تاکنون  نسبت به رفع آن اقدامی صورت نگرفته است و مشکل مدیریتی پیمانکار باعث شده است براین مشکلات افزوده شود.

وی عنوان کرد: شهرداری باید یک نفر را به عنوان نماینده در کشتارگاه برکار پیمانکار بکار گیری کند نه اینکه  متاسفانه پیمانکار صبح ها با تاخیر درب کشتارگاه را باز می کند و یا به خاطر مشکلاتی که خودروی حمل گوشت دارد با تاخیر به دست قصابان می رسد.

وی نیاز بردسکن را به یک کشتارگاه صنعتی ضروری دانست و گفت: شهرداری باید با تشویق بخش خصوصی نسبت به این مهم اقدام کند چرا که با این وضعیت کشتار دام بردسکن و روستای ابراهیم آباد در کشتارگاه  نظارت می شود و در دیگر مراکز بخش ها و روستاها برکشتاردام هیچ نظارتی نمی شود.

رئیس شبکه دامپزشکی بردسکن افزود: کشتارگاه بردسکن بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و به رغم اینکه شهرداری اقداماتی را برای رفع نواقص کشتارگاه انجام داده است ولی کشتار به صورت سنتی انجام می شود و متاسفانه لاشه روی زمین پوست می شود و به خاطر نداشتن خط متحرک قصابان برای جابجایی لاشه را در بقل  می گیرند که آلودگی هایی را درپی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز