خبرگزاری کار ایران

در فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز مطرح شد؛

تبدیل وضیعت کارگران تامین نیروی شهرداری تبریز همچنان در کشوی مدیران/صفری: اجازه نمی‌دهیم از ما به عنوان تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۹۷

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز گفت: متاسفانه وضیعت اجرای تبدیل وضیعت کارکنان شهرداری بیست سال است که در کشوی مدیران اجرایی مانده و هیچکس توجهی به اجرای آن ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،نشست هم اندیشی رئیس و جمعی از اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی کلانشهر تبریز باحضور نمایندگان پاکبانان مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار شد.

 کریم صادقزاده تبریزی در این نشست با بیان اینکه فراکسیون کارگری همواره در کنار کارگران شهرداری تبریز بوده اظهارداشت: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و کارمندان و کارگران شهرداری برای تحقق عدالت شغلی و عدالت مزدی  از جمله مهم ترین فعالیت های این فراکسیون است.

او با بیان اینکه پاکبان در خط اول مبارزه با کرونا فعالیت دارند و جان خودرا در دست گرفته و به مردم شهر خدمت رسانی می‌کنند،گفت:پرداخت حقوق و مزایای کارگران شهرداری تبریز در این برهه از زمان و باتوجه به گرانی ها،و تورم یک ضرورت بوده و انتظار داریم،شهردار تبریز و سایر واحد های خدماتی در این امر اهتمام ورزند.

او خاطرنشان کرد:شهرداری یک سازمان مستقل بوده و طبق مصوبه‌ی اعضای شورای شهر بیش از 90درصد فعالیت های خود را پیش برده و از دولت بودجه‌ایی دریافت نمی‌کند و بایستی زمینه‌ایی برای حذف شرکت‌های پیمانکاری اقدام و عملی شود.

سخنگوی شورای شهر تبریز در خاتمه با بیان اینکه 4 هزار نفر از کادر شهرداری تبریز بصورت مستقیم با ویروس کرونا درگیرهستند،اظهار داشت: متاسفانه وضیعت اجرای تبدیل وضیعت کارکنان شهرداری بیست سال است که در کشوی مدیران اجرایی مانده و اهتمامی نسبت به اجرای آن ندارند.وبعد از گذشت 20سال حضور پیمانکاران  و شرکت‌ها در شهرداری و فعالیت  کارمندان بصورت تامین نیرو،باید این وضعیت تمام شده و بصورت مسقتیم با شهرداری عقد قرار داد کنند.

پاکبانان در کشورما در بدترین شرایط به حال خود رها شدند

عضو شورای شهر تبریز گفت: کارگران و پاکبانان انسان های باشخصیتی هستند که حاضرند برای پاکیزگی  و تمیزی محیط شهری هر خطری را عهده دار می‌شوند،که متاسفانه در کشورما در بدترین شرایط به حال خود رها شدند.

محرم محمدزاده عضو شورای شهر تبریز در این جلسه با بیان اینکه کارگران آنگونه که باید به حق و حقوق خود نرسیده است اظهار داشت:متاسفانه اعضای فراکسیون کارگری در حل مشکلات کارگران شهرداری تنها مانده‌اند،و امیدوارم روزی برسد که تمام اعضای شورای شهر با ما در حل مشکلات کارگران همدل باشند.

او اظهار داشت:کارگران و پاکبانان انسان های باشخصیتی هستند که حاضرند برای پاکیزگی  و تمیزی محیط شهری هر خطری را عهده دار می‌شوند،که متاسفانه در کشورما در بدترین شرایط به حال خود رها شدند.

تکلیف نیروهای خارج از پیمان باید مشخص شود

نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: متاسفانه بیش از هزار نفر از پاکبانان تبریز بصورت شرکتی و یا پیمانکاری فعالیت می‌کنند که باید بعد چندسال فعالیت باید تبدیل وضیعت شده و سروسامانی گرفته بشوند.

 علی آجودان زاده نائب رئیس شورای شهر تبریز در این جلسه اظهار داشت:اگر میهمانی از شهرهای دیگر ویا مسئولی از پاکیزگی تبریز می‌گوید ما باید به زحمات کارگرانمان افتخار کنیم که با تلاش و کوشش تبریز را از نظر تمیزی و پاکیزگی زبان‌زد عام و خاص می‌کند.

او اظهار داشت:متاسفانه بیش از هزار نفر از پاکبانان تبریز بصورت شرکتی و یا پیمانکاری فعالیت می‌کنند که باید بعد چندسال فعالیت باید تبدیل وضیعت شده و سروسامانی گرفته بشوند.

نماینده پاکبانان شهردای تبریز  هم گفت: امیدوارم مشکلات کارگران تا یک‌ماه آینده حل شده و تبدیل وضیعت آنها حل شود چراکه از این به بعد ما کارگران اجازه نخواهیم داد برخی از ما به عنوان تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

غلامعلی صفری افزود:پاکبان جوانی و بهترین لحظات عمرش در خدمت به مردم صرف می‌کند،که در مقابل از حداقلی ترین امکانات محروم مانده است،و تا زمانی که مشکل قرارداد های پاکبانان حل نشود،بازهم دچار وعده ها بوده و ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز